Sunday, December 2, 2012

Who I am....

Assalamualaikum...salam perkenalan untuk semua. Saya wanita bekerjaya yang berusia 36 tahun. A mother to 3 beautiful girls. A wife of a simple and kind hearted man. Dah lama rasanya tergerak hati saya untuk berkongsi pengalaman saya dalam kehidupan sejak saya kecil, sekolah, di universiti , bekerja dan berumahtangga.

5 sebab kenapa saya tulis blog ini:
1. Berkongsi pengalaman suka duka dalam kehidupan , bak kata pepatah sharing is caring.
2. Untuk tatapan semua sahabat, saudara jauh atau dekat supaya mengenali saya dengan lebih dekat ( tak kenal maka tak cinta kan...)
3. Meluahkan isi hati dan lepaskan stress, biasa lah hidup dalam zaman moden serba kejar mengejar masa ni kan kita kena juga cari masa atau kaedah yang boleh hilangkan stress.
4. Memberi pengajaran yang berguna. Apa yang anda rasakan baik boleh dijadikan tauladan, yang tak baik dijadikan sempadan (Never ever do it okay!!).
5. Sebab saya suka........bercerita. Kat office memang kawan2 kata saya ni over peramah sebab ada sajae benda saya nak cerita dengan diaorang.

So siapa yang suka, silalah follow blog saya ini. 

No comments:

Post a Comment